środa, 3 kwietnia 2013

Spoźnoina Wielkanocna sesja

Jak to w życiu bywa czasem po prostu brakuje czasu. Tak też było tym razem. Miałam wrzucić fotki z przygotowań świątecznych, ale tak się jakoś złożyło, że nie zdążyłam przed Wielkanocą . A że święta spędzaliśmy u rodziców, a wczoraj dopiero wróciłam i ogarnęłam szybciutko co nieco mieszkanko i do pracy, więc zdjęcia wrzucam dopiero dziś. Pisanki oczywiście tradycyjne ( jakżeby mogło być inaczej) czyli malowane woskiem. Nie są równiutkie i w ogóle, ale przecież robię je raz w roku więc wprawy też nie mam. Ale najbardziej cieszy w tym fakt ,że pociechy połknęły haczyk i też zaczynają próbować więc jest szansa,że tradycja zostanie przekazana dalej.











I jeszcze odrobina szaleństwa mająca na celu zgubienie świątecznych kalorii 
 
Oczywiście tematycznie jak najbardziej nawiązujący do tematu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz