czwartek, 6 grudnia 2012

Niebieska chusta entrelac skończona

 


















Jeszcze parę słów o owej chuście. Otóż poszłam niedawno do mojej miejscowej pasmanterii po włóczkę na drugi entrelac. Wybrałam włóczkę , kolory wydawały mi dość ciekawe. Wtedy pani z pasmanterii z żalem w głosie powiedziała mi, że dziwi ją dlaczego klienci kupują wszystkie inne kolory Magic yarn Angory a nikt jeszcze nie kupił tej w odcieniach niebiesko-fioletowych. Pomyślałam a co mi szkodzi wezmę i zobaczę jak się zaprezentuje w chuście. I okazało się się ,że prezentuje się całkiem nieźle. Jeszcze nie ma właścicielki, ale chyba nie potrwa to zbyt długo.
W sumie to cieszę się że ją wzięłam. W kłębku nie wyglądała porywająco,ale w robótce okazała się całkiem ładna.


A wracając do włóczki od której zaczęłam to również magic angora nr 753. Patrząc na nią w kłębka nie spodziewałam się tak dużej ilości ciemnego kolor. W chuście okazała się zupełnie nieciekawa. 




     



  



  
     



Dziś udało się ją pokazać na modelu, a raczej na modelce.W roli modelki moja starsza córa




1 komentarz:

  1. Lubię takie kolorki i chusta bardzo mi się podoba.
    Ciekawy sposób blokowania.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń